Beoordelingen van Meaters Meppel

Recente recensies

4.0
Michel Wester
5 juni 2023

Te laat, taaie droge ‘kalfs’spareribs

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis Damme
4 juni 2023

Heerlijk eten maar er 2 uur op moeten wacht is kansloos

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Visser
3 juni 2023

Voor de 2e keer is de salade waar ik extra voor betaald heb biet afgeleverd. Kruidenboter was gesmolten en kreeg een doorbakken biefstuk ipv medium (heeft ook niemand naar gevraagd) smaak was goed maar hoe vaker ik wat bestel hie vaker er wat vergeten wordt. Focus op kwaliteit zou ik zeggen.

Sharon
29 mei 2023

Helaas bijna 2 uur moeten wachten op onze bestelling. Tussendoor gebeld, het zou ivm met de drukte over een half uur bezorgd worden. Dit werd uiteindelijk nog meer dan een uur. Uiteindelijk zaten we om 21:00 aan de spareribs. Het eten was verder goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laurens
29 mei 2023

Ik heb wel betaald. Maar het is niet bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Esther
28 mei 2023

Heerlijk gegeten, maar een wachttijd van 3 uur kan niet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

FD
28 mei 2023

Bezorging was een uur te laat en een van de bestelde producten was niet goed geleverd, zeer matig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam. Clephas
26 mei 2023

Zelden heb ik zulke goede en lekkere spareribs gegeten als hier!! Zo mals dat ze van het bot vielen en heerlijk op smaak. Friet, kip satay en salade waren ook top! Jammer dat we hier 140km vandaan wonen!! Erg vriendelijke bezorger ook! Al met al 6 sterren, maar kan er maar 5 geven.

Jordi
21 mei 2023

Snelle goede bezorging eten was nog lekker warm

Christiaan
20 mei 2023
Margreet
18 mei 2023

Wederom weer heerlijk gegeten!

Roelof
8 mei 2023

Was goed en lekker veel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wendy
7 mei 2023

Hoi, De bestelling werd een half uur later bezorgd, nu las ik in de andere reviews dat het op zondag erg druk is... dus snap ik dat wel. Wat wel jammer was is dat het vlees (biefstuk en varkenshaas) erg doorgebakken was, waardoor het erg droog en taai was. 😔

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tiemen Scholten
6 mei 2023

Heerlijke burgers!

Dokter
1 mei 2023

Eten was er lekker snel, 20 minuten eerder dan was aangegeven. Helaas is wel de satésaus vergeten waar ik natuurlijk wel 1,50 extra voor heb betaald. Al met al lekkere maaltijd maar even een extra check of alles compleet is, is wel handig

Harry
1 mei 2023

Smaakte goed, maar pulled pork is volgens mij niet 4 stukjes spareribs zonder bot, maar uiteengetrokken varkensvlees

Simone
30 april 2023

Bestelling was 3 kwartier te laat. Nachos waren allemaal zacht.

Deffo
30 april 2023

Lekker man beste in Meppel.

Jamie van der Veen
29 april 2023

Was zoals normaal gesproken erg lekker alleen miste ik de quacemole deze keer bij de nachos, dat was een beetje jammer

Johan Buwalda
25 april 2023

Het was weer heerlijk.

Koornstra
24 april 2023

Eten was mooi op tijd. Om zes uur afgesproken en het was er ook om zes uur. Goeie porties en lekker. Was de eerste keer maar gaan we zeker vaker doen. En de prijs is ook goed. Top 👍🏻👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan Soer
24 april 2023

Heerlijke spare ribs

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rene Kuitert
23 april 2023

Beste ribs van Nederland!

.
22 april 2023

Onwijs lekker eten. Het enige puntje van aandacht en daarom 4 sterren is dat de chicken teriyaki skrewers geen teriyaki zijn maar eerder piri piri chicken skrewers.

Brouwer
22 april 2023

Spareribs pittig besteld. Ze waren alles behalve pittig. Ze waren wel mals en lieten mooi los van het bot. Friet was vrij hard en droog. Bezorging was keurig op tijd en een hele vriendelijke dame.

RH
17 april 2023

Na een half uur extra wachten was de Dare Duvel helaas verzopen in hamburger saus (die niet in de beschrijving stond). Die kon dus in de prullenbak. Het geheel was ook niet erg warm meer en rommelig omdat het los in een grote kartonnen doos wordt gedaan. De Meppel burger is wel goed bevallen qua smaak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vos
16 april 2023
Pauw
16 april 2023

45 minuten later dan geschatte bezorgtijd

Jac
15 april 2023

Gewoon weer super

Ger Jansen
10 april 2023

De spareribs waren erg droog.

Klaasje Lonsain-Hofstede
10 april 2023

De aangegeven tijden kloppen niks van. Iets na half 6 gebeld hoe lang het zou duren wanneer we een bestelling op zouden halen. Dit zou 15-20 minuten zijn. Vervolgens bij het online bestellen konden we kiezen uit 18.15u of later. Gekozen voor 18.30u. Bij het ophalen moesten we nog 20 minuten wachten voordat de bestelling klaar was. Al met al duurde het dus meer dan een uur ipv de aangegeven 15-20 minuten.

Erwin
9 april 2023

Heerlijk gegeten, en snelle bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Xxxxx
7 april 2023

Heerlijk gegeten.

B
7 april 2023

Heerlijk gegeten, alles lekker warm, knapperig en vers. Top!

H. Benne
4 april 2023

Over het eten niks op aan te merken. Alleen jammer dat het blikje cola zero lek was.

Chantal Dannenberg- Talsma
3 april 2023

We werden keurig op tijd gebeld dat de bestelling die we hadden geplaatst helaas wat langer duurde en dat ong 10 min-15 later zouden bezorgen, wat een service!!( en binnen 10 was er ook al een bezorger!) * Het eten keurig verpakt, en zorgvuldig.Zag er erg proffesioneler uit, en zo smaakte het ook!! Wij hebben echt genoten , en zullen in de toekomst zeker weer bestellen! Echte aanrader ( spare ribs pittig , geen woord van gelogen😉 en een heerlijke burrito !!)

JvD
2 april 2023

Normaal enorm dol op de spareribs maar dit keer was het slecht. Veel bot en kraakbeen. amper een stukje vlees aan te vinden. Zonde.

Remmelt
2 april 2023

Zag er goed en lekker uit De Sparerbs zijn echt een aanrader

Annemarie
31 maart 2023
Janet
27 maart 2023

Lekkere steak, lekkere patat, heerlijke satesaus, kortom top geregeld !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoeska Dambrink
26 maart 2023

Het eten was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bisschop
26 maart 2023

Heerlijk zoals we van jullie gewend zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mark
26 maart 2023
Russell
19 maart 2023

Jummie jummie.. alles was goed🤩

Jules
12 maart 2023

de Chicken Satay wordt nu wel een heel kleine portie

Nijboer
10 maart 2023

Naar mijn mening was het zeker geen pulled porc maar vlees van een spare rib op een broodje. Voldeed zeker niet aan verwachting. Erg jammer.

Dennis
5 maart 2023
Roelof
4 maart 2023

De smaak van de spareribs is lekker maar er zaten veel zwarte (verbrande) stukken aan wat het geheel negatief beeld geeft.

Angelique
27 februari 2023

Voor het eerst gisteren besteld,en eerlijk ik heb nog nooit zo'n lekkere ribeye gehad die besteld was, en de spareribs die mijn man had, waren ook heel erg goed, vlees was lekker zacht, en kwam zo van het bot af. Salade en de patat was ook goed. Ga zo door!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lennart
26 februari 2023
I.h.c.koopman
25 februari 2023

Het eten is goed en vers. netjes op de aangegeven tijd bezorgd. aanrader om hier eten te bestellen.

Mathijs Nas
24 februari 2023
Inge
23 februari 2023

Super lekker en snelle bezorging

kuiper
21 februari 2023

Helaas waren de spareribs wat droog. Er zat weinig smaak aan, niet zoals anders helaas!

Alien
12 februari 2023
Marijn
12 februari 2023

Heerlijke kennismaking met meaters. 😋

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jac
12 februari 2023

Super lekker gegeten

Anoniem
11 februari 2023
Nils
5 februari 2023

Perfect 👌

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

George Westenbrink
29 januari 2023

Bestelling was 25 min. Te laat en bijna koud, vet op het steak begon te ransen. Steak was erg hard en heb de helft niet kunnen eten. De kruiden boter was slecht had niet meer gebruikt mogen worden. Friet te koud om lekker te zijn. Te duur voor deze kwaliteit. Zal niet meer bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A
28 januari 2023

De helft hebben we weggegooid. Eten was grotendeels koud, vettig en droog. Normaal erg lekker eten hier, maar dit keer was het ondermaats. Twijfelachtig of we nog een keer zullen bestellen.

Siebers
27 januari 2023

Als in bezorgingsmail een tijd staat en het wordt later, dan is het prettig dat op tijd in een nieuwe mail wordt aangegeven dat het later wordt en niet dat 20 minuten later als de aangegeven bezorgtijd een mail komt dat het dan onderweg is en het dan nog eens 15 minuten duurt voordat het arriveert. Persoon die bezorgde was wel vriendelijk en verontschuldigde zich voor de te late levering en de maaltijd was gelukkig nog goed warm en lekker.

José
22 januari 2023

Eten was erg slecht. De guacamole was niet afgedekt en lag verspreid over de doos. Het was niet warm en helemaal klef. Niets krokant.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Adriaan
21 januari 2023

De kwaliteit van het eten was geweldig, niets op aan te merken. Echter omdat het wordt bezorgd op dunne papieren vellen die zich helemaal vast gaan kleven aan de onderkant van het eten, moet je gewoon de laatste resten weggooien. Deze zijn simpelweg niet eetbaar meer, omdat je het papier er niet meer vanaf kan krijgen. Ik ben een groot fan van de initiatief die Meaters hierbij neemt om af te stappen van plastic of ander vervuilend materiaal, maar dit heeft een dusdanig negatieve impact op de kwaliteit van het eten, dat ik zou verzoeken om iets anders te bedenken hiervoor. Plus het is gewoon jammer van het anders heerlijke eten.

Geerts
16 januari 2023

Mesters bevalt altijd goed! Het viel me wel op dat de kip mij te zout was en er iets heel erg gelekt had (kip gok ik) in de tas. Maar blijf vooral lekker eten maken!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nijboer
15 januari 2023

Verbeterpunten: zalm te gaar, bezorgtijd kon iets korter, omgevallen open mayobakjes. Complimenten: genoeg eten, lekker eten, vriendelijke bezorger. Lekker gegrilde burger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alex
8 januari 2023

Ik las het al in eerdere reviews, maar ook ik heb het gevoel dat de hoeveelheid spareribs echt minder is geworden. Kon ik bij de vorige bestelling de spareribs niet op krijgen, had ik er vandaag geen probleem mee, toch jammer, want ze smaken echt overheerlijk, om je vingers bij af te likken.

Arjan
8 januari 2023

Bezorging was ruim op tijd, maar ik vond de gegrilde kip wat karig voor dat geld en erg zout. De friet was ook niet zoals ik van jullie gewend ben. Ik ben meer kwaliteit gewend van jullie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Freddy Wagenvoord
8 januari 2023

De Burrito's? Kan elk Mexicaans restaurant een puntje aan zuigen..👌🏼👌🏼👌🏼

Edwin
7 januari 2023

Was weer prima. Eten was warm en snelheid top. Op een vrijdag zelfs 20 minuten eerder dan aangegeven. Enige wat minpuntje is, is dat de portie XL spareribs zelfs minder leek dan een gewone portie. Hier ook bezuinigingen?

Anoniem
6 januari 2023

De spareribs en onion rings waren heerlijk, de friet was echter slof.

Jos
5 januari 2023

Bezorging was goed, eten was ook prima alleent weinig vergeleken met de vorige keer, had toen het zelfde besteld ma kreeg bijna een keer zoveel als nu.

Anoniem
25 december 2022

Eten smaakte erg lekker! Ruime porties

Jan den besten
25 december 2022
Jos wind
24 december 2022

Vriendelijke bezorger en spareribs die van het bot vallen heerlijk van smaak. Mijn vrouw had kip nou dat zag er ook heerlijk uit. Ik kan niet wachten tot het restaurant gedeelte open is. Dan komen we zeker langs. Ook qua bestelling via de site was super. Tot snel weer een keer

Sonja
23 december 2022

Burger was net iets te rood vond ik. Verder super lekker

Winkel
23 december 2022

In het algemeen een prima bezorging. Een kleine teleurstelling was dat in de kidsbox voor €3,50 extra een ‘leuk verpakt’ ijsje zou zitten. Dit was helaas niets anders dan een B-merk Cornetto van de Aldi/Lidl. Had ik die €7,00 extra liever aan 2 extra B&J ijsjes besteed

Anoniem
23 december 2022

Normaal altijd super tevreden. Echt patat was koud, hamburger doorbakken, en broodjes lagen helemaal uit elkaar bij levering.

Harm Boer
19 december 2022

Vlees is heerlijk, zo nog iets van salade bij mogen maar was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stefan
18 december 2022

Helaas 20 minuten later dan aangegeven en tot overmaat van ramp ook nog koud eten. Erg jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ivonne
12 december 2022

De patat was te hard ( 2x gebakken)zowel van binnen als van buiten. Spareribs waren lekker.

Wilma
11 december 2022

We hadden spareribs bbq besteld, kregen echter spareribs zoet

martin
10 december 2022

zeker niet de eerste keer dat woj hier bestellen. hele grote porties!

Jocelyne
9 december 2022
M
4 december 2022

2e keer dat we hier spareribs hebben besteld. Eerste keer hebben we het afgehaald, alles was netjes ingepakt en de ribs waren verrukkelijk. Ook was het al sneller dan in een kwartier klaar. Echt super. Vanavond wederom besteld maar dan laten bezorgen. Om 16:55 besteld en de verwachtte bezorgtijd was 17:35, om 17:10 was de bestelling er al. Weer was het eten onwijs lekker en geld warm. Jullie doen het uitstekend Meaters!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Berkholst
3 december 2022

Complimenten, perfect op tijd. Smaak us top... extra bakje marinade zou top zijn!

ricardo pel
3 december 2022

Prima kanen.

Dorine
3 december 2022

Eten kwam perfect op tijd, goed op temperatuur, royale porties. Gewoonweg goed en lekker eten.

Siebers
2 december 2022
Judith
28 november 2022

Snelle service, voldoende eten en echt erg lekker

Christina Roosjen
28 november 2022

Helaas was de salade vergeten en waren de patatjes oud en droog. De bestelling kwam daarnaast 20 minuten later dan besteld

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacky
26 november 2022

Er is zit wel verschil in jullie porties. De ene keer is het minder dan de ander. Geeft maar hou dan vaste porties aan. Want bij een kleinere portie is toch wel teleurstelling

Isa
26 november 2022

Heerlijk gegeten! Het is altijd goed. Snelle bezorging

RB
25 november 2022

Spareribs waren bijna verbrand.Zwart aan 1 kant.

Anoniem
17 november 2022

Jammer genoeg waren de frietjes bijna nog rauw en koud. Misschien 30 sec id frituur gelegen. Kipburger smaakte lekker. Maar was wel een enorme smeer boel. Zeiknat van de saus.

eric
11 november 2022

was weer prima. lekker gegeten.

Coby
11 november 2022

Heerlijk gegeten en keurig op tijd bezorgd.

Hoogeveen
6 november 2022
Ann
31 oktober 2022
Johannes
28 oktober 2022

Ga zondoor

Maarten Hoogeveen
17 oktober 2022

Spareribs waren erg zwart/verbrand en hierdoor hard, kwaliteit was minder als ik gewend ben. Bezorging was perfect op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Simone
14 oktober 2022

We bestellen vaker en zijn dan tevreden maar deze keer waren de spareribs echt te zwart, de nachos waren allemaal zacht en de patat koud:-(

Margriet
9 oktober 2022

Weer heerlijke spareribs gegeten met verse patat en brander mayonaise...op tijd bezorgd en alle 10 vingers intact.. Met moeite😘

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Winters
8 oktober 2022

Snelle bezorging, 20 minuten eerder dan vooraf aangegeven. Burger was niet medium, te ver doorbakken. Onderkant broodje was doordrenkt met saus waardoor het broodje niet te eten was.

GCHP
2 oktober 2022

Het was heerlijk

Henriëtte
1 oktober 2022
Naomi
26 september 2022

In 1 woord GEWELDIG !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alexander Koster
24 september 2022
G
24 september 2022
Kuiper
19 september 2022

Super lekker, vooral de spare rib en de nacho, Snel bezorgd, enige opmerking is dat het eten goed geschut word tijdens de fietstocht, de bakjes met saus waren open gegaan. Het eten is ook doorelkaar, maar desondanks heerlijk, dat weerhoudt ons niet weer bij jullie te bestellen.

Henk
16 september 2022
Martin van T ende
5 september 2022

Helaas zat er aan de Spare Ribs enorm veel vet en de overige stukken waren droog en sommige stukken zwart/verbrand. Voor mij een reden om niet meer te bestellen

Geertje
3 september 2022

Helaas vonden we deze bestelling erg karig. We kregen een heel klein stukje zalm. Daarnaast hadden we meerdere menu’s waar patat bij zit en een losse portie besteld, de hoeveelheid patat die we kregen was niet toereikend. Normaal zijn wij super tevreden en is meaters echt een traktatie, maar dit keer zijn we erg teleurgesteld. Hopelijk volgende keer weer de porties zoals we gewend zijn!

Daniëlle
3 september 2022

Heerlijk gegeten, het was weer goed voor elkaar.

Fay
28 augustus 2022

Spareribs niet mals Sommige stukken verbrand

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

T
26 augustus 2022

Echt lekkerste spareribs van meppel. Goed gekruid, valt zo van het bot af! Perfect!

J.S.
14 augustus 2022

Ik had besteld zonder ui dus volgende keer graag ook uit de salade laten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Iris
12 augustus 2022

Spareribs en burger waren top!

Maaike
7 augustus 2022

Eten allemaal erg lekker. Enig nadeel van de Nacho’s is dat dit erg vastplakt op het papier. Wellicht dat dit op een andere manier verpakt kan worden

Gerard Schreur
7 augustus 2022

Heerlijk gegeten! Aanrader!

Hubers
31 juli 2022

De spareribs waren super lekker maar de Nacho s werden bezorgd op papier waardoor het vastgekleefd zat, niet te eten dus , bezorging was op tijd maar de bakjes met saus waren los gegaan tijdens t transport waardoor de verpakking onder het saus zat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Margriet
31 juli 2022

Op tijd, met heerlijke frites en overheerlijke spareribs...

Christina Roosjen
30 juli 2022

Eten was prima, bezorging later dan verwacht

Inge van Harte
21 juli 2022

We hebben heerlijk gegeten.

Nijboer
10 juli 2022

Het eten was erg lekker! Boven mijn verwachtingen. Voor herhaling vatbaar en aan te raden!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Inge
8 juli 2022

We hebben vaker bij jullie besteld en waren altijd zeer tevreden. Tot vandaag. Vandaag was het allemaal wat minder. In de doos met spareribs lagen naast 1 stuk spare rib, vooral snippers vlees en losse stukjes( restjes?). De smaak was prima, maar het was erg rommelig. De friet, normaal super, was nu koud en keihard...jammer hoor. Dit zijn we niet van jullie gewend.

Roelof
7 juli 2022

Heel lekker gegeten en de bestelling kwam exact op het afgesproken tijdstip. PRIMA

Henriëtte
3 juli 2022
Jos Heijneman
3 juli 2022

Vlees en patat waren perfekt, jammer dat kruidenboter, mayonaise en dde salade bij het warme vlees verpakt was ern niet meer te gebruiken was. Wel snelle bezorging en vriendelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robin
2 juli 2022

Bestelden voor het eerst bij meaters. Hadden 2 spareribs besteld and stokbrood met extra sauzen besteld (kruidenboter, aiolie en pesto) en een bakje satésaus. De bestelling was meer dan een half uur te laat. Het stokbrood bestond uit ongeveer 6 stukjes van wat smaakte naar dat kant en klare stokbrood van de supermarkt. De kruidenboter was nergens te bekennen en de pesto was letterlijk alleen de olie van de pesto. De satésaus koste 1.50 euro en kwam in het kleinste sausbakje dat ik ooit zag. De spareribs waren droog, vet en smakeloos. De patat was lekker. Geen goede eerste indruk.

Nathalie
2 juli 2022

Kwamen te laat, was niet erg en ook excuus voor aangeboden. Nachos besteld met pulled pork. Dit is geen pulled pork dit is zijn gewoon spare ribs want er zat gewoon een spare rib bot in mn nachos. Beetje jammer

Irma Esselbrugge
30 juni 2022

Voor 4 personen eten besteld, voor iedereen wat anders. Het was allemaal even lekker. Bezorging keurig op tijd.

Sonja
25 juni 2022

Super optijd en lekker en genoeg

Harm Boer
20 juni 2022
Hj
18 juni 2022
X
17 juni 2022

Goede malse spareribs, heerlijk gekruid en viel zo van het bot af.

Sylvie van der Vegt
10 juni 2022
Sietske
10 juni 2022

Vlees was uitstekend, patat te ver doorbakken, salade heerlijk mag van mij wel een beetje dressing bij. Uit eerdere ervaring weten we dat het beter kan, dus geen belemmering voor de volgende keer.

William
8 juni 2022

2de pinksterdag, bestelling geplaatst en betaald, 2uur gewacht op eten, maar is gaan bellen, geen gehoor. 2,5 uur na bestelling maar is op de fiets gesprongen om verhaal te halen aangezien telefonisch niet lukt. GESLOTEN! Geld is volgende dag retour gestort en verder niks. Eten bestellen, 2,5 uur wachten, ergernis en honger, uiteindelijk 3 uur na bestelling McDonald's gehaald, dus toch weer verplicht op pad. Geen excuus, niks, gewoon geld terug. Bedankt Meaters maar wij bestellen de volgende keer wel ergens anders.

Christina Roosjen
6 juni 2022

Eten bijna een uur later dan in eerste instantie was aangegeven en twee uur na online bestelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H.Dekker
2 juni 2022

De bestelling was goed en snel bezorgd.

Floor Dijkstra
27 mei 2022

Het werd goed warm geleverd. Volgende keer iets minder patat voor 2 personen 😉

Siebers
26 mei 2022
Noa
26 mei 2022

Wij hadden de burito en de taco. Was erg weinig en in de taco zat een lange blonde haar. Niet echt smakelijk.

Daniëlle
23 mei 2022
Robin
22 mei 2022

Wij bestellen regelmatig, het is super lekker en goed voor elkaar. Voor de spareribs 😉

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

José
22 mei 2022

Goede portie (Spare rib Medium menu). Vlotte bezorging. Salade was vergeten, deze is alsnog bezorgd. Prima service!!

Gera
22 mei 2022

De kip was een beetje droog. Maar voor de rest waren we super tevreden

Vos
19 mei 2022

Super gegeten jammer dat er geen rauwkost. Meer bij is

H.Oostra
18 mei 2022
Remco Pauw
14 mei 2022

Goede spareribs, lekker pittig

Johan Pots
14 mei 2022

Het was weer top!

John
12 mei 2022
Marjolein
8 mei 2022

De nacho's waren lekker. De kipvleugels waren miniscuul van formaat. Die zouden alleen 7,50 mogen kosten als het biologische kip zou zijn. En dat was het niet.

Marcel van Veen
8 mei 2022

Eten goed en juiste hoeveelheid. Prijs voor de extra salade is verrassend laag voor wat je krijgt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N
8 mei 2022

Heerlijke pittige spareribs gegeten. Grote porties. Prima bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Russell
7 mei 2022

Ik stel voor: Bezorg met een fiets...scheelt mij bezorgkosten!

Janet van der Molen
4 mei 2022

Ik vond het lekker, maar zag geen gehakt in de nacho's. Misschien iets mis gegaan in de communicatie.

Francisca
2 mei 2022

Waren mooi op tijd. Eten was goed verpakt en nog lekker warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hanneke de Groot
1 mei 2022

Heerlijk eten en lekker warm nog. Nabezorging van een vergeten salade hebben ze supersnel opgelost. Met nog een lekker ijsje voor het ongemak..

Monique vd Zwart
25 april 2022

Eten was heerlijk. Ook dressing op de salade geweldig smaakvol. Rib eye de ene heel goed de andere iet wat taai. Maar dat ricico loopt men bij Rib eye. Wel erg lekker van smaak.

Jac
25 april 2022

Weer super lekker🎉

Vb
23 april 2022

Heerlijk eten goede en snelle service!

Blaauw
23 april 2022
Irene Brlten
18 april 2022

alle bakjes saus opengegaan. Alles zat eronder. nacho's pulled porc: paar stukje spare rib erop gekwakt. Ook in de kidsboxen waren bakjes losgeraakt. Verder alles lauw. Heel slecht. Gisteren ook al over gebeld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cynthia
18 april 2022

Bezorging keurig op tijd. Helaas zijn wij wel minder tevreden over de kwaliteit, minder grote porties dan voorheen en qua smaak ook minder lekker. prijs/kwaliteit staat niet in verhouding.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ineke Kralt
15 april 2022

De sparerib was heerlijk, genieten. Maar de patat was echt niet lekker , zag er ook niet fris uit. Bovendien waren de bakjes met saus omgekieperd in de tas en de meesten waren opengegaan, een kledderboel dus. Ook de patat was grotendeels uit de verpakking gerold. Jammer, we hadden meer kwaliteit verwacht.

Henk
9 april 2022

Zeer goed eten, wel vrij prijzig.

Daniël
8 april 2022

Eten was top! Het vlees viel van het bot (spare-Ribs)! Heerlijk! alleen het doosje was doorweekt met de marinade en de zak ook. Gaf een behoorlijke smeerboel.de bestelling kwam verder ruim op tijd!

Danielle
4 april 2022

Het eten smaakte heerlijk en de bezorging was snel, goed voor elkaar allemaal.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sikkema
3 april 2022

De eerste keer dat we bestelden was super goed, nu een stuk minder. Spareribs waren op delen zwart en minder gaar. Zat een blad in de nacho’s en was erg aangekoekt aan het papier. Dus wel jammer al met al…

Ovis
1 april 2022
Jules
27 maart 2022

De saus bakjes lagen overal door de tas er waren bij twee het deksel eraf en dus alles zat onder de saus

Jac
26 maart 2022

Super lekker

R.J. de Jong
26 maart 2022

Tijdens het uitpakken van de maaltijd bleken 3 van de 4 bakjes met saus vrijwel geheel leeg gelopen te zijn tijdens het bezorgen. Het eten zelf was absoluut niet meer dan matig en tot slot was het ijs ook nog gekristaliseerd. Al met al voor mij: één keer maar waarschijnlijk niet weer.

Carolien
21 maart 2022

Heerlijke spareribs gehad en de sausjes waren ook top! Snelle levering en zeker een aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marskamp
21 maart 2022

Al het saus was uit de bakjes, het was een grote smeerboel. Volgens de bezorger konden wij contract opnemen met het bedrijf en dan zou er nieuwe sausjes gebracht worden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henriëtte
20 maart 2022
Austin Russell
19 maart 2022

Great ribs...fast delivery

Koerts
12 maart 2022

Normaal gesproken erg lekker, maar taco schelp was slap, spareribs behoorlijk zwart en de T-bone hebben we deze keer zelf weer op de pan gegooid, omdat het vlees heel rood was. Ik vond deze bestelling zonde van m’n geld.

Jessica
12 maart 2022

Geweldig eten en precies op de afgesproken tijd.

Bart
10 maart 2022

Prima eten, alleen jammer van 25min te laat bezorgen.

Erik
10 maart 2022
Martijn Hamberg
4 maart 2022

Heerlijk!!!!

Niels
3 maart 2022

Erg lekkere patat, goeie bezorging. Spare ribs waren wel erg vet vlees. Voor de rest complimenten

K. L.
2 maart 2022

De laatste paar keer valt de kwaliteit van de kalfsspareribs en de friet tegen. Eén keertje heel erg aangebrand, en twee keer hadden de spareribs het vliesje nog en veel vet. De marinade was ook duidelijk minder als vroeger. De friet is de laatste twee keer gewoon normale friet ipv die dikkere friet. Het was vandaag duidelijk in oud frituurvet gebakken. Hopen echt dat de kalfspareribs en friet weer de oude vertrouwde kwaliteit krijgen 🤞

David
2 maart 2022

Weer geen pepers op de nacho veel kleine stukjes nacho en weinig kop. Geen vriendelijke bezorger en tas en doos onder de saus.

R.Kroeze
27 februari 2022

Heerlijk en meer dan voldoende gegeten.

Jordi
27 februari 2022

De bestelling was er een kwartier voor tijd echter was de friet koud

Geertjes
27 februari 2022
Joke Schipper
26 februari 2022

Was heerlijk!

Fred
24 februari 2022

Zoals gewoonlijk weer heerlijk en sneller geleverd dan via de mail was aangegeven.

Sellies
21 februari 2022

Het vlees was veel minder lekker dan vorige keren. De patat was erg droog. Leek wel 2 dagen oud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk
21 februari 2022
Jules
19 februari 2022

Goed eten alleen jammer dat er een portie friet ontbrak

Lois
16 februari 2022

Eten was perfect zoals gewoonlijk. Alleen wel jammer dat er bij de chicken wings niet bij staat hoe scherp ze zijn, want voor onze 1,5 jarige waren ze te scherp.

M
13 februari 2022
Jac
13 februari 2022

Gewoon weer top

CT
13 februari 2022
Nicolai Steenbergen
11 februari 2022

Heerlijke hamburger gegeten, ruim voldoende en de kinderen hebben gesmuld van de nacho’s en de kidsbox!

Susanne
10 februari 2022

Ik bestel vaker, maar deze keer viel het tegen. Een vergeten saus, minimaal gekruide spareribs. Normaal is het vlees malser, nu zaten er droge ribben bij, maar ook eentje met alleen maar vet. Bestel hier zeker nog wel een keer, maar dan hoop ik dat alles weer goed is.

Saloua
7 februari 2022

Alles was super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tom
6 februari 2022

Uitstekend eten, mooie porties en een snelle levering! Meaters is het geld waard!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jack
5 februari 2022

Geweldig! Heerlijke homemade sauzen, verse friet en botermalse spareribs. Meaters ( mieters ) wat lekker!

Marcha
31 januari 2022

Was echt super lekker!

Daan
30 januari 2022

Het eten smaakte goed, maar was al best afgekoeld. Bezorging ca 10 min later dan afgesproken, wel hele vriendelijke bezorger

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Heleen kuijper
30 januari 2022

Expres op tijd besteld, dik anderhalf uur van tevoren met een aangegeven tijd van 19.15uur. Dit was volgens de site mogelijk en ook in de bevestiging stond dat het 19.15 bezorgd zou worden. Om 19.35uur gebeld waar het bleef en kreeg te horen dat het nog ruim een half uur zou duren. Slechte zaak. Wanneer iemand ruim anderhalf uur van tevoren besteld, calculeer dit dan ook in binnen je tijdschema of geef 19.15uur niet aan als beschikbare tijd op je site.

Johan
29 januari 2022

Heerlijk eten, door de afstand vanaf de keuken wellicht iets afgekoeld maar verder top

Vera
29 januari 2022
Wim van Duuren
29 januari 2022
Ingrid
29 januari 2022

Bedankt Meaters voor de heerlijke maaltijd! Bezorging ook tip top! Graag tot een volgende keer!

Dufour
28 januari 2022

Alles smaakte goed, maar het eten was wel erg afgekoeld. De patat was zelfs lauw.

Christina Roosjen
26 januari 2022

Eten was niet heel warm meer maar smaak was heel goed

Tomas Meulhof
24 januari 2022

Bezorging was echt supersnel, wat mij dan weer verbaasde is dat het eten zelf bijna koud was, zelf eventjes moeten opwarmen in de oven maar verder was de smaak goed.

Fam. Schuurman
24 januari 2022
Wim Boverhof
17 januari 2022
Rona
16 januari 2022

Superlekker eten en ruim op tijd bezorgd en het eten was heerlijk warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Evelien Croonen
16 januari 2022

Zoals gewoonlijk; heerlijk eten en een zeer snelle bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Matthijs Meinen
16 januari 2022

Prima steak, pepersaus mag wat beter. Maar ik heb zelden een afhaalsteak van deze kwaliteit gehad 👍. Verse patat zou een ander verbeterpunt zijn.

Jacky
15 januari 2022

Lekkerste spareribs doe ik ook gegeten heb! En lekker veel ook. Dank jullie wel voor het heerlijke eten en de snelle bezorging!

Jacqueline Kiers-Nooi
14 januari 2022

Super lekker en super op tijd

Margriet
14 januari 2022

De spareribs zijn zo gruwelijk lekker...en de frietjes.... 👍👍👍👍👍

Richard Bakker
8 januari 2022

Heerlijk gegeten. Spareribs goede porties. Nachos, burrito en hamburgers waren zeer goed! Aanrader!

Ricardo
8 januari 2022

Prima ribjes, lekker burgertje. Mooi op tijd bezorgd, helemaal dikke prima

Familie
8 januari 2022

Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.

Austin Russell
7 januari 2022

De mogelijkheid tot extra marinade op mijn zoete spareribs. Kuipje ofzo

Johan Buwalda
2 januari 2021

De taco's waren heerlijk.

Harry Postma
1 januari 2021

Eten smaakte heerlijk. Alles was warm en super op tijd bezorgd.

Wieke
1 januari 2021

Zalm was droog, kip was in een soep van saté gelegd.

DJ
1 januari 2021

Lekker gegeten. Alles was naar wens. Zal hier vaker bestellen

Margriet
31 december 2021

Aangenaam verrast, wat n heerlijke spareribs. En de frietjes...wow. wij gaan zeker weer bestellen

Wim Boverhof
30 december 2021

Eten was fantastisch lekker en precies op tijd. Ik zou alleen de patat niet los in het doosje bij de burger doen, koelt toch wel te snel af denk ik. Maar dat deed weinig af aan het lekkere eten.

Jacky
27 december 2021

Heerlijk gegeten. We gaan zeker nog een keer bestellen. Veal ribs zijn een aanrader!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Danielle
26 december 2021

Erg vette spareribs en al het eten was lauw tot bijna koud. Bestelling was wel keurig op tijd, hoeveelheid was ook keurig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

nas
26 december 2021

prima geregeld !

Mickel Lugtmeier
25 december 2021

Het eten was echt heerlijk. Maar ik had er toch wat meer van verwacht op de 1 of andere manier. Vooral met de kerst dagen. Maar nogmaals....mega lekker! 😊

westerhof
23 december 2021

ik vindt de salade erg duur(3.50). er zat erg weinig in het bakje.

Van lunzen
22 december 2021

De spare ribs waren goed klaargemaakt. Ze waren heerlijk pittig. De patat was ook goed. Kortom lekker gegeten.

Jordy
22 december 2021

Voor 3e keer op rij veel te laat met de bezorging (30 minuten).

Jacob
22 december 2021

De vorige keer hadden we 3 t-bones besteld, deze waren alle drie anders gebakken van bijna rauw naar doorbakken, wat al discutabel was en de patat was vergeten. Bij deze bestelling miste ik de warme pepersaus. Om hierover te bellen heeft eigenlijk geen zin, dan was het vlees koud. Ik twijfel of we hier weer bestellen, de eerste bestellingen waren zeer goed. De kwaliteit/prijs is wat aan de hoge kant vergeleken met andere brengservice, nu de kwaliteit terugloopt en het ook niet echt heet/warm is, wordt de kans een nieuwe bestelling helaas wel heel veel kleiner.

Richard
20 december 2021

Helaas waren de spareribs licht aangebrand, droog en te scherp.. de burger was erg droog en ook aangebrand.. voor €35 hadden wij wel meer verwacht… erg zonde!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frans
20 december 2021

Heerlijke spareribs ontvangen die prima verpakt waren en op het aangegeven tijdstip in de online bestelling geleverd werden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Boef
19 december 2021

Mooi optijd en lekker warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jos
18 december 2021

Makkelijk bestellen, op tijd en netjes geleverd, heerlijk eten. (Rib eye en varkenssate met salade) Top!

Ron
17 december 2021

25 minuten te laat.

Edwin Biemolt
13 december 2021

Het was weer heerlijk, zoals altijd. Meaters blijft top 1 voor bestellen van heerlijk eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martin van Brussel
13 december 2021

De pittige spareribs waren weer overheerlijk. Ook de zalm was prima inclusief de speciale saus. Enige minpuntje was dat het formaat van de zalm duidelijk kleiner was dan bij eerdere bestellingen. Het mag best iets méér zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bremer
13 december 2021

Het smaakte prima, het had iets warmer gemogen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan Pots
12 december 2021

Waar voor je geld. Top!

Daniëlle
12 december 2021
Siebers
11 december 2021
Bert
6 december 2021

Eten was weer heerlijk en voldoende. Opvallend was wel dat de tacos en burritos maar liefst 30% in prijs zijn gestegen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bisschop
6 december 2021

Heerlijk en eerder dan geplande tijd. Wij hebben genoten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Do
5 december 2021

Keurig op tijd, vriendelijke bezorging, heerlijk eten, voldoende en goed warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dorien Padding
4 december 2021

Altijd goed. Vlees is mals, ook steaks zijn nog lekker bij aankomst en de patat is nog lekker knapperig. Gewoon top.

Maud
3 december 2021

Mooi optijd bezorgt. Keurig verpakt. Ruime porties kortom Het zijn nog steeds de lekkerste spareribs van Meppel.

Johan Buwalda
2 december 2021

Het was heerlijk en die nieuwe salade is veel beter, top.

Wim Boverhof
29 november 2021

Bezorging was weliswaar bijna half uur later, maar de kwaliteit van het eten maakte het meer dan goed. Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aukje
29 november 2021

Nu twee keer bij jullie besteld. Smaak is heerlijk, maar het eten is niet warm. Jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harm Boer
29 november 2021

heerlijk gegeten. heerlijk stuk vlees en eigen gemaakte friet. salade ook lekker vers. top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wiecher
28 november 2021

Alles weer heerlijk. Spareribs weer heerlijke stukken. Gehaktballetjes konden wel wat warmer. Maar smaakten wel lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wendy
28 november 2021

Het eten was weer heerlijk en de bezorging perfect.

Sam
28 november 2021

Heerlijk!

Gerard Schreur
27 november 2021

Héérlijk en uitstekende service.

Sjoert Stel
27 november 2021
Wouter
26 november 2021

Ruim op tijd en zoals altijd super malse en goed gekruide ribs!